Försenade svar till Frågestunden.

 


                                   line37.gif picture by Ahiruchan

                                                                           Hejup.gif image by Ahiruchan

                         Som jag anade så frågade1092065pc9aiu4vb4.gif image by Ahiruchaninte så många frågor när jag hade frågestund
                                                       Jag har ju inte så många läsareworry1.gif image by Ahiruchan
                                  Så jag tänkte berätta lite om mig själv och svara på frågorna

                                                                  Frågor och svar

• Läser du nån manga/anime?
   Jag gjorde det men inte längre.

• Tittar du på nån manga/anime?
   Jag har några Hayao Miyazaki filmer hemma+kollar jag på pokemon ibland haha!

• Vilken är din favoritfärg?
   Gul, babyrosa och babyblå.

• Vilken stil har du?
   Massa blandade. t ex Kawaii, lolita m.m.

• Vilken är din favoritmat?
   Hamburgare och revbenspjäll.

• Hur lång är du?
   Jag är ca: 1,48

• Gillar du att ha tacosås till ostbollar?
   Haha! Har aldrig smakat men konstigt nog kan jag tänka mig att jag skulle gilla det.

• Hallon eller smultron?
   Smultron!


                                                             Blev iaf några frågoricon_sparkle2.gif image by Ahiruchan
                                  Om ni undrar nåt kan ni alltid27.gif image by Ahiruchan skriva en kommentar och fråga 
                                                              Ha det bra kexchoklad

        








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0