Gårdagen var igår!

Hej!
Om ni undrar varför rubriken till inlägget var "Gårdagen var igår"
så är det för att jag ska berätta om gårdagen
+
att jag inte kom på nåt bättre
Okej tillbaks till det jag skulle berätta
Jag hann tyvär inte skriva nått igår för jag hade en
fruktansvärt fullspeckad dag
Först var jag på teatern kl.10 på morgonen.
Sen åkte hela familjen till farmor och farfar för att kolla på deras tavlor
Det är ju snart påsk och påsk=konstrunda
Sen fick jag skynda mig hem för jag skulle till fotbollen
Och sen var det kväll
Ja som ni hör hade jag en väldigt fullspekad dag
och jag kommer nog inte kunna skriva så mycket dom här dagarna
för nu kommer alla släktingar och hälsar på
Ha det bra
kram


Postat av: Kokorochan

svar: ja gud förlåt ^^'' som lolita så pratar man ofta med förkortningar när det gäller vissa saker, så jag är så van att skriva så också :P glömmar att en del av mina läsare inte vet vad det är :P



IW = Innocent World

BTSSB = Baby, the Stars Shine Bright

Meta - Metamorphose temps de fille



De var det ^^



kramar<3

/kokorochan

2011-04-22 @ 16:32:48
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Kickoro

Tack så mycket visste inte det



Kramar

/kickoro

2011-04-23 @ 08:30:37
URL: http://kickoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0