Dom senaste dagarna



Hej2466464z1jv28yo3f.gif image by Ahiruchan

Det var ett tag sen jag skrev crycrycry.gif image by Ahiruchanså jag har
en del att berättaokoru.gif image by Ahiruchan

I fredags var jag i Malmö med Chiguruup.gif image by Ahiruchan
Jag köpte en fin avslutningsklännning1092065pc9aiu4vb4.gif image by Ahiruchan (visar den på skolavslutningen)

Igår var jag på teatern och dansadeicon_stars.gif image by Ahiruchan
Sen spelade jag tennisicon_up.gif image by Ahiruchan med Jumi och hennes lillasyster1940807iv2wtk8c8a.gif image by Ahiruchan
Sen var vi på middag hos en kompis27.gif image by Ahiruchan

Idag har jag varit på teater  (igen)
och sen badade jag i havet
Det var faktiskt ganska varmt1a2.gif image by Ahiruchan


Ha det bra kexchoklad




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0