Fullt upp!


Hej

Förlåt för att jag inte har skrivit på jättelänge!
Det har ju varit midsommar
Och vi har fullt av gäster här hemma1940807iv2wtk8c8a.gif image by Ahiruchan
Nu fick jag lite tid över för att skrivaup.gif image by Ahiruchan men det kommer nog inte bli så många
inlägg under en lång tid framåtworry1.gif image by Ahiruchan för jag har så mycket med teatern
Tänkte bara säga det2466464z1jv28yo3f.gif image by Ahiruchan


Ha det bra kexchoklad



Postat av: xmlifr

Jag bara undrar en sak...

Varför måste du skriva så korta inlägg?

2011-07-03 @ 14:45:34
Postat av: Kickoro

JAg kan göra lite längre inlägg om ni vill det

Jag brukar försöka göra korta inlägg för att ni inte ska få så himla mycket att läsa! Men jag kan göra längre om ni vill.

2011-07-04 @ 18:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0