Klassresa

Hejicon_stars.gif image by Ahiruchan


Förlåt att jag inte skrev nåt igårcrycrycry.gif image by Ahiruchan
Jag var nämligen på klassresa1940807iv2wtk8c8a.gif image by Ahiruchan
Vi åkte till Köpenhamnup.gif image by Ahiruchankl.07.00 och kom tillbaks kl.23.10tear.gif image by Ahiruchan
Därför har jag inte hunnit skriva nåtworry1.gif image by Ahiruchan
Vi var och shoppade 1092065pc9aiu4vb4.gif image by Ahiruchanoch sen gick vi på tivoli
Dom läskigaste jag åkte var fritt fall och Demonentwinklepink.gif image by Ahiruchan som har 3 loopar i sigokoru.gif image by Ahiruchan
Chibi fyllde 12 år igårcelebrategoodtimes.gif image by Ahiruchan
Jag köpte en tröjatill henne på New Yorker som present


Här e vad jag köpte

Cupcakeväska från Accessorize


Klistermärken från Accessorize


Tröja från New Yorker


Och änne en tröja från New Yorker

Ha det bra kexchoklad



Postat av: Anonym

söta saker :D

2011-06-17 @ 17:25:10
URL: http://mineayumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0