Sovit över


Hej

I förgår sov jag över hos ChibihEART-2.png image by Ahiruchan
Vi hade jätte kul och blev uppe senttear.gif image by Ahiruchan
Kl.10.00 på morgonen skulle jag och Chibi spela fotbollsmatch1092065pc9aiu4vb4.gif image by Ahiruchan
Så det blev ingen sovmorgon för osscrycrycry.gif image by Ahiruchan
Sen skulle några kompisartwinklepink.gif image by Ahiruchan komma på middag hos oss så nu är jag ganska tröttworry1.gif image by Ahiruchan


 Ha det bra kexchoklad





Postat av: Kokorochan

svar: tråkigt :( hoppas det blir fint väder imorgon igen ^w^

jag hittar dom via google och photobucket :D



tack<3



kramar<3

/kokorochan

2011-06-19 @ 20:05:50
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0