Tandhistorian





Hej

Det var verkligen jättekul på musikcafé igår
Det hela började faktiskt med att jag tappade min tand
Den var inte alls lös men jag bet
på en karamel och då lossnade denup.gif image by Ahiruchan
Kanske inte en jätte kul historia men men...
Dom var iaf jätte duktiga och maten smakade jättebra27.gif image by Ahiruchan
Ska gå till skolan nu

Ha det bra kexchoklad




Postat av: Cutie

Gud vilken söt blogg du har! Älskar den verkligen!

Kram

2011-05-28 @ 09:54:34
Postat av: Anonym

svar: jag har gjort allt, utom headern själv :) den fick jag av en av mina läsare :'3 <3



kramar<3

/kokorochan

2011-05-29 @ 14:06:55
Postat av: Kickoro

Oki! Ha det bra!



Kram!

2011-05-29 @ 15:51:18
URL: http://kickoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0